Lewis, M L Chow


Lewis Chowski



Archieves
August 2005 September 2005 October 2005 November 2005 December 2005 January 2006 February 2006 March 2006 April 2006 May 2006 June 2006 July 2006 August 2006 September 2006 October 2006 November 2006 December 2006 January 2007 February 2007 March 2007 April 2007 May 2007 June 2007 July 2007 August 2007 September 2007 October 2007 November 2007 December 2007 January 2008 February 2008 March 2008 April 2008 May 2008 June 2008 July 2008 August 2008 September 2008 October 2008 November 2008 December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 March 2011 August 2012 September 2012 April 2014

Links
Alvin
Ashley
Charissa
ChengJun
ChinChoo
Darren
Desmond
EeKwee
EugenePeh
Hexian
GanDa
Gelin
Gerald
Gina
Jesslyn
JiaYing
JianYou
JieHui
JingLu
Johanna
Jollin
Kerensa
Kevin
KiaYi
KiaYong
LeonTAN
Mavis
Megan
MeiXuan
Mellissa
MingJun
QianYe
Roy
Sheena
Shelton
Shermaine
ShuYi
SoonKeong
Stefan
TzeYing
Vivien
WaiWai
WanTing
WeiEn
WeiHua
WeiLong
WeiSheng
WenJian
WenJie
WenXinNG
WenXinZHANG
Xavier
YiJun
YiYang
YongQiang
YuanShen
YunCheng
Zafran
ZhengWei

Sunday, January 31, 2010


i wana change my blogskin... but i lazy go do... anyone wana volunteer and do? :D


Based on: 2:32 AM ,
Secrecy


P.S.: You are not alone.


Saturday, January 30, 2010


hmmmmmmmmmm lets see..... i just finished doin the emaths assignment. (Y) not so tough afterall. the 3 quiz dat just went by was gooood :D.

hahaha dfund n edev was great. air law was even greater. LOL.

I TAUGHT SOMEONE EDEV AND DFUND. i caps it so ppl wun miss reading it... LOL.

i did taught someone emaths too.

i realise how irritating it is when u blog in one large chunk, cuz when i was reading my old posts i got dam irritated. LOL

i realise life in sec sch was dam good. very exciting. i read some parts which i have completely forgotten. hahaha. pretty enligtening for me.

im broke now... because i bought a samsung lcd tv for my room. LOL. i tink its worth it. looks dam good on the wall of my room. but its gna be chinese new year soon. so no worries.

its time to study soon oso. exams are coming. i feel quite confident abt getting a better gpa den last sem. i tink so? not sure. but it seems i wun get below 3. but den again nth is confirmed. so better dun slack. :)

hoe chin wants to challenge me pull ups. i tink its so mean of him, challenging a guy who just recovered. dun u tink so? LOL. but sadly, even with my conditions, i'll still win him. if he reads dis he sure tink he'll win and he gna pia more pull ups. hahaha.

i duno if i wana organise a cny bbq at my hse for AEL classmates. :/. dere'll be one for ncc. duno if i shud get 2 on another day... hmmmmm...


Based on: 11:48 PM ,
Secrecy


P.S.: You are not alone.


Tuesday, January 26, 2010


circuits make your whole body tingle with excitement :D

dun you all agree with me?

and one more thing... I GONA TONG JU WITH WEI LUN!!! AAAAAAAAAAAA! i look forward to him spreading more flu to me... =.=


Based on: 11:21 PM ,
Secrecy


P.S.: You are not alone.


Sunday, January 24, 2010


its dam bad when... u feel hungry and sleepy at de same time. IT SERIOUSLY SUCKS. its a kinda feeling u wun noe until u feel it. lol. let me tell u more.

If u are dam dam dam hungry, u will wana eat. but in order to eat, u gta walk to de food n maybe even cook it. so dat takes time n energy. and while eating, it takes time. dun tell mi u can eat it in 1 bite. if u are dam hungry, dere's nth u eat in 1 bite dat can satisfy u. so eating de food nids alota time oso.

lets focus on de 2nd factor. U ARE DAM SLEEPY. lyk u lie dwn u slp alr. so u wun wana move n time is crucial. as u stay awake longer, de worse u will feel. u might not even have time to stay awake.

put the 2 paragraphs together. u get very contradicting informations. one nids time n efforts, and one forbids time n efforts. n de worse thing is! IT SUCKS TO SLEEP WITH A HUNGRY STOMACH! IT TOTALLY SUCKS! so now u must pick a choice, suffer eating or suffer sleeping. so end of de day, no happy ending. so.......... ya dats why its a bad feeling to be sleepy n hungry at de same time. i shall name dis feeling, lets name it hunpy, no sounds wrong, maybe shall call it sleegry. sounds better. SLEEGRY!

its oso bad if u decide to look back into time n see wad u wana do but dint do. den u realise, "aiya shud have done dis bla bla bla". but u dint do. hahahahaha. everyone has dis feeling, its called regret. but i dun see it as regret, i see it as sth else. if back den i actly did do dat, now wouldn't be so great. hahaha, its best not to turn back time n go see. if u look back, u cant see de front, might pua doh. so kip ur eyes in front ^^. so wun fall. hahahaha


Based on: 1:54 AM ,
Secrecy


P.S.: You are not alone.


Tuesday, January 19, 2010


badyn is bad.... stupit thing do until this late... LOL.


Based on: 2:57 AM ,
Secrecy


P.S.: You are not alone.


Monday, January 11, 2010


you wouldnt wana be in my brother's room now. its kinda scary.. the air con has been beeping on and off, on and off again and again for over half an hr alr... i kip on hearing the *beep* sound... his air con is screwed. it kip on turnin on and off by itself. lol. k anws this shall be a picture post... not much words, just pictures. :Dlooking at my snake... i duno why de pic is upside down, once i upload it gets upside dwn.duno what bak trying to do...
low IQ facehorny ah kiatsleeping den...sleeping jerrold..sleeping brandon...sleeping ME and farid... synchronised sleeping...sleeping low iq...sleeping low iq part 2hoe chin..... sleeping till dam sweetly in lecture. its dam hard to slp until so sweet durin lectures.. uncomfortable and noisy.lip position no.1... LOLden in his dreams... he kisses the girl. so become lip position no 2.. LOL


Based on: 10:43 PM ,
Secrecy


P.S.: You are not alone.